Forum dyskusyjne
Działasz? Napisz!
Kontakt
Informacje kulturalne
Patronaty DK
Ambasador DK
KONKURS
ostatnia aktualizacja: wtorek, 16 września 2008 godz. 14:52

Trwa II edycja Mobilnej galerii designu!


23 kwietnia ruszyła II edycja Konkursu Mobilnej Galerii Designu 2008 na najlepszy autorski projekt grafiki na tramwaj i autobus. W tym roku hasłem przewodnim projektu jest: Make them smile! Patronem konkursu jest m.in. Dolina Kreatywna.

Hasło przewodnie tegorocznej edycji Konkursu jest wynikiem obserwacji ulic polskich miast, którym brakuje kolorów i pozytywnej energii. Mobilna Galeria Designu chce to zmienić poprzez nietypowe wykorzystanie przestrzeni reklamowej – „opakowanie” autobusów i tramwajów w autorskie projekty młodych twórców. Dzięki takiej formie realizacji, młody design trafi do każdego pieszego, użytkownika komunikacji miejskiej czy też transportu samochodowego w centrach dużych miast. To, co powinno wyróżnić pracę, to dobry warsztat, pomysłowość i oryginalny koncept.

Jakimi zasadami rządzi się Konkurs?

W Konkursie mogą brać udział studenci i absolwenci (z roku 2008) szkół wyższych i policealnych: artystycznych, projektowych i o zbliżonym profilu, np. wydziałów architektury politechnik. Dopuszcza się prace zespołowe. Konkurs ma charakter międzynarodowy. W skład jury Konkursu wejdą:

Ewa Gołębiowska (Zamek w Cieszynie) Włodzimierz Majer (Business Consulting) prof. Marian Nowiński (P-JWSTK w Warszawie) Anne Odling-Smee (Londyn) prof. Marian Oslislo (ASP Katowice) Elżbieta Ostrowicka (laureatka I edycji Konkursu)

Na laureatów trzech pierwszych miejsc czeka prezentacja autorskich prac na pojazdach komunikacji miejskiej oraz dodatkowe nagrody pieniężne i rzeczowe, ufundowane przez organizatorów, partnerów oraz sponsorów Konkursu.

UWAGA! Prace należy zgłaszać do 31 października 2008 r. na adres Business Consulting.

Termin ogłoszenia wyników Konkursu oraz organizacji wernisażu wystawy pokonkursowej są planowane na koniec listopada 2008 r.

Równocześnie z rozpoczęciem się drugiej edycji Konkursu mieszkańcy Warszawy będą mogli podziwiać trzy autobusy – ruchome obrazy, przemieszczające się w kawalkadzie głównymi ulicami miasta. Autorami projektów są laureaci ubiegłorocznego konkursu Sonia Hensler i Małgorzata Wysocka oraz Piotr Nowiński (asystent pracowni rysunku u profesora Pawła Nowaka w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie).

Organizator: Business Consulting

Partnerzy projektu: Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska, Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych

Patroni medialni: Dolina Kreatywna, m-design, Medialine.pl, Marketing przy kawie, Outdoor Media, Naszemiasto.pl

Więcej informacji na www.buscon.pl/mdg



akusztal

  WIĘCEJ W DZIALE  
   

               


  Kontakt